пʼятниця, 7 квітня 2017 р.

Технологізація сучасного освітнього процесу

Саме під такою назвою 6 квітня пройшла обласна науково-методична конференція учителів предметів гуманітарно-естетичного циклу на базі лабораторії КОІППО імені Василя Сухомлинського.  Ми зі Світланою Тунік стали учасниками такої події, де говорилося і про технологію біоадекватного уроку (Анна-Марія Богосвятська), і про кейс-технологію (Анжела Кирилюк), і про технологію критичного мислення (Ірина Маранська), про «Майнкрафт» як новий засіб підготовки до ЗНО з української літератури (Людмила Бойко), про використання художньо-педагогічних технологій на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» (Олена Калашнікова), а також про науковий та шкільний аналізи художнього твору (Світлана Тіхоненко).

Мій виступ був повязаний з  «Міжпредметною  інтеграцією як системою сприйняття знань  на уроках  зарубіжної літератури». Чи потрібна інтеграція навчальних дисциплін школі? Що саме і як саме можна інтегрувати? Всі учасники й слухачі ділилися власним досвідом, пропонували певні рішення, наголошували на широких можливостях використання різних технологій на уроках.
Також відбулася презентація науково-методичного журналу «Зарубіжна література в школах України» (Дмитро Лебідь) як потужного ресурсу для співпраці  науковців, педагогів, їх учнів.
 Відвідуючи такі заходи, кожного разу долучаєшся до процесу реформування освіти та  осучасненню освітнього процесу.




                                                                                                

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.